Calvin Klein - Üzletnyitó aktivitás
- MARTE
- ápr. 16.
- 1 perc olvasás
Az ország legnagyobb, egyedülálló koncepción alapuló Calvin Klein üzletének megnyitóján volt lehetőségünk megvalósítani első munkánkat.

A Fashion Street-i üzlet nyitóeseményére hazai tartalomgyártókat hívott meg a márka, akiket különféle aktivitásokkal vártak az üzleten belül. Ezek közé tartozott a mi vászontáska-perszonalizációs kitelepülésünk is, amelynek köszönhetően a vendégek egyedi mintával és saját névvel ellátott tote baggel távozhattak.
A fekete vászontáskákat előre elláttuk a logóval, a helyszínen pedig – a márka által előzetesen jóváhagyott, Budapest-tematikájú minták mellett – saját nevüket vagy szövegüket is kérhették a vendégek. Ezeket helyben vágtuk ki számukra, majd mini hőpréseink segítségével készítettük el a végleges termékeket.

Egy vászontáskával, mint szóróajándékkal, egyébként sem lehet nagyon melléfogni: praktikus, látványos brandingelem, amit – ha esztétikailag is rendben van – a vendégek szívesen hordanak később is.

A visszajelzések alapján pedig egy ilyen aktivitás még inkább hozzájárul a pozitív márkaélményhez. Nem csupán az ajándék maga nyeri el a vendégek tetszését, hanem az egész folyamat és az élmény is: hogy ők maguk is hozzájárulhattak a végső alkotáshoz, és valami igazán személyes, egyedi dolgot vihettek haza.
Hálásak vagyunk ezért a projektért – több okból is, de leginkább azért, mert ez a munka indította útjára a fantáziánkat, és ezzel együtt a vállalkozásunkat is.

.
Comments